ملت ایران دست های ماجراجویان را در خلیج فارس و دریای عمان قطع می كند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'علی لاریجانی' در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در ادامه سخنان خود با تاكید بر سلوك امام راحل در ارایه مدل دمكراسی دینی، اظهارداشت: شاید آن روزها كه امام راحل می فرمود، جمهوری اسلامی نه یك كلمه كم و نه یك كلمه اضافی، برخی بطن این تمركز مهم فكری را درك نمی كردند.

رییس مجلس با بیان این كه آزادی، مردم سالاری و عدالت در مدل كمونیستی و مدل لیبرال دمكراسی ناتوانی های خود را نشان داده است، تصریح كرد: در مدل كمونیستی به دلیل قلب مادی آزادی، دمكراسی، عدالت و نشاندن حزب كمونیست به جای ملت، نابودی استعدادها در تئوری عدالت به نابودی از درون رسید و مدل لیبرال دمكراسی به قول شهید مطهری به دلیل تمركز بیش از اندازه بر یك ارزش و نادیده گرفتن سایر ارزش ها دچار توفان های اجتماعی و سیاسی شده است.

لاریجانی اظهار داشت: در حال حاضر صلابت انقلاب در نفی طاغوت ها، و ارایه مدل اثباتی مدل مردم سالاری دینی، مدل راهگشایی برای انقلاب های منطقه ای است.

وی افزود: ما به رسم و عنوان ها كار نداریم، نام ها تحت شرایط بومی برگزیده می شوند اما بطن انقلاب های امروز در منطقه دمكراسی، استقلال از قدرت ها و ایجاد عدالت در چهارچوب تحقق تفكر اسلامی است.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اینجاست كه علما، دانشمندان و سیاستمداران باید هم در بالا بردن جایگاه علمی و فن آوری كشور تلاشی مضاعف كنند و هم در تئوریزه كردن عدالت كه پیشرفت آزادی، عدالت و دمكراسی دینی و حفظ ارزش ها همگی در درون آن نهفته است چرا كه به قول یكی از رهبران كشورهای آسیایی در سفر اخیر اینجانب به اتحادیه بین المجالس اسلامی كه گفت انقلاب شما جلودار انقلاب های امروز منطقه است.

وی با بیان این كه توجهات سایر ملل به ایران اسلامی است و این مسوولیت خطیری به وصیت نامه امام راحل است، گفت: امام خمینی (ره) وحدت صفوف ملت و سیاستمداران را عامل اصلی پایداری و ترقی می دانست و به تعبیر ارسطوی حكیم عامل بیرونی وقتی می خواهد در پدیده ای فساد ایجاد كند، آن را از درون فاسد می كند.

** تبلیغات نامزدهای انتخابات سیمای وحدت جامعه را مخدوش نكند

رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، برگزاری انتخابات را میوه شیرین انقلاب توصیف كرد و اظهار داشت: رقابت ها اگر در معرفی نامزدها در پناه اخلاق باشد، حلاوت این میوه انقلاب را افزون می سازد اما اگر با بد اخلاقی و تهمت و تخریب همراه باشد، رقابت و میوه شیرین انقلاب به تلخی تفرقه و دشمنی بدل می كند.

وی تصریح كرد: حال كه صلاحیت نامزدهای نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان در دست بررسی است از آن شورای محترم می خواهم تلاش كند حقوق نامزدها از بین نرود زیرا كه تنوع نامزدها میدان انتخابات را شورانگیزتر می كند.

لاریجانی همچنین از نامزدهای انتخابات مجلس نهم خواست كه در مدت تبلیغات به نوعی عمل كنند كه سیمای وحدت جامعه مخدوش نشود.

**فریاد مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل در صحن علنی مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هنگام سخنان لاریجانی با مشت های گره كرده شعار مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسراییل و الله اكبر سردادند و انزجار خود را از سیاست های آمریكا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام كردند.

سیام**9121**9012** 9129





:: برچسب‌ها: پرندگان , دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: